Masterclasses

De Cascadis masterclasses, beter bekend als de WMC, is al jaren een hit met een heel hoog ‘terugkompercentage’. De masterclass duurt vaak twee dagen en bestaat uit een snelkookpan-cursus met praktische lezingen en workshops en veel zelf doen. Dé plek waar je je als online professional elk jaar weer kunt bijvullen met kennis waar je een jaar mee vooruit kunt!

2017: Customer journey mapping

We verkennen momenteel de behoefte aan een masterclass die volledig in het teken staat van Customer journey mapping. Customer journey mapping is een actuele methode om in kaart te brengen hoe ‘klanten’ de dienstverlening van jouw organisatie ervaren. Met de resultaten kan je vervolgens verbeteringen doorvoeren. Er bestaat geen standaard format, de mate van succes is afhankelijk van hoe je dit hulpmiddel inzet. Benieuwd hoe je dit goed doet? Volg dan de masterclass Customer journey mapping. Workshopleider is Kaj van Leeuwen, freelance User Experience consultant en designer.

Lees meer over de masterclass Customer journey mapping 2017

allemaal-actief  klantreis-deelnemers-wmc-eerste-keer

2016

In 2016 hebben we twee keer masterclasses georganiseerd. Hieronder vind je de onderwerpen en workshopleiders.

September en oktober
  • Customer Journey Mapping
    Door: Kaj van Leeuwen, freelance User Experience
  • “De toekomst van overheidsdienstverlening en de gevolgens voor de webprofessional”
    Door: Willem Pieterson van Center for e-Government Studies en Bart van Eijck van Vecim
  • Apps maken voor dummies
    Door: Klasien Postma en Anouk de Regt
  • Een echte webprofessional is op zijn/haar toekomst voorbereid
    Door: Barbara Bosland van Cascadis
Februari
  • Webgovernance: een online jungle
    Door: Marel van Bemmel van Siteimprove
  • Requirements – Scenario als leidraad voor je toolselectie
    Door: Erik Hartman van Hartman Communicatie