Evenementen

Masterclass the day after tomorrow – prof. dr. Steven van Belleghem

Woensdag 8 november – Rabobank Utrecht

De derde fase van digitalisering is gestart. Een fase van artificiële intelligentie die de aankoopcyclus van klanten op zijn kop zet: een revolutie in zowel het verzamelen en aankopen van informatie als de customer service. Steven van Belleghem, thought leader op het gebied van marketing en de transformatie van klantrelaties, neemt je mee op een reis door deze nieuwe fase van digitalisering. Het gaat over de impact van internet of things, virtuele assistenten, bots en data op de klantenrelatie. Want de hamvraag blijft: hoe kan je klantgericht zijn in een wereld van automatisering? Hoe kunnen we vanuit communicatie onze rol van ‘verbinder’ vormgeven in een wereld waar digitale innovaties het gesprek van de dag zijn?

Cascadisleden betalen de Logeion-ledenprijs.

Voor meer informatie en aanmelden

Meten is weten: gebruik van digitale producten en diensten

Dinsdag 14 november – Stadhuis gemeente Eindhoven

Gedurende twee maanden is een onderzoek uitgevoerd, de pilot Digitale Klantreis, om op een vergelijkbare wijze bij verschillende gemeenten het digitale gebruik van acht veelgebruikte producten in kaart te brengen. Naast de presentatie van de resultaten van de pilot en de praktijkervaringen van gemeenten, gaan deelnemers met elkaar het gesprek aan om te kijken wat ervoor nodig is om de methodiek in de eigen organisatie te gebruiken en hoe in combinatie met andere (meer kwalitatieve) aanpakken de gebruiker nog meer centraal gezet kan worden bij het gebruik van digitale dienstverlening.

Kom ook en meld je hier aan!

Cascadis congres 2018

Donderdag 12 april 2018 – Muntgebouw Utrecht
nadere info volgt!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.