Masterclass van Gerry McGovern – €75 korting voor Cascadisleden

Op 13 juni verzorgt Gerry McGovern in Utrecht de masterclass ‘Customer Obsession’. Dit is de eerste keer dat Gerry in één dag uitlegt hoe bedrijven kunnen transformeren van organisatiegericht naar klantgericht. Deze masterclass is gericht op managers van digital teams, (online) marketing directeuren en customer experience experts. Als Cascadislid krijg je 22% korting op de toegangsprijs.

Gerry: “It’s not enough to be customer-focused today. You must be customer obsessed. Because that’s the way Amazon, Google and Facebook think and operate. And, yes, they’re your real competitors. Your customers’ expectations are sky high and getting higher. They judge buying something online based on how they buy from Amazon. They judge searching for stuff based on how they search with Google. Your digital presence might be right in line with your competitors but totally out-of-sync with your sky-rocketing customer expectations. Changing culture is a journey. Learn how to transition from an organization-centric culture to a customer-obsessed one.”

Mocht je meer willen weten over Gerry McGovern of digitale transformatie, bezoek dan https://digitaloptimizers.com/customer-obsession.

Ben je geïnteresseerd in de masterclass, stuur ons dan een mail. Je krijgt dan de speciale kortingscode waarmee je kaarten kunt bestellen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.